thatcrazyderictioner

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

My Life would suck Whitout You Del 1

Av Alva - 26 april 2012 15:31

Dörren Uppnas Till Sofies Rum, Där står hennes Mamma, Och hon är Mer Än Glad!

Sofie Frågar: Vad är det Mamma?

Sofies Mamma Svarar: Vi Ska flytta, Till London.

Ja! Skriker Sofie.

Vi Åker om 3 Timmar, Så Skynda dig.

Det första Sofie gör är Att Ringa Sin Bästis.

Hennes Bästavän Heter Lina, Och båda dom Är Derictioners, Lina Blir jätta glad Och säger: Jag kommer Och Hälsar på!

Då Går Timmarna, Och sen sitter Sofie På Planet, Och då ser hon Ett Lockit hår, Som liknar Liam Paynes.

Hon Kollar ner i Tidningen Igen, Då Hör hon hur Någon säger: Can i Get Carrots? Och då, Ser hon One direction!

Hon Reser sig och tänker Gå På Toan, Men då ser Hon Harry.. Och då Svimmar hon.

Sen Vaknar hon igen, Av en Kyss.

Hon Uppnar Ögonen Och där står Zayn! Hon reser sig fort och Frågar: What Happend?

You Faithed Svarar Niall Med ett Leende På Sina Läppar.

Sen Skriker Harry: Yes! My Kottbollar!

Då Skrattar Vi Alla.

Och sen Märker Sofie att hon är på Ett Privat Plan, Vad har hänt Igentligen?


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Alva - 1 maj 2012 08:52


Hej Och Godmorgon!♥ Just nu sitter jag här brevid Emilia, Vi chillar lite. Är lite som orolig, För min Katt Har blivit sjuk, Vi ska kanske till doktorn idag med Henne. Min Lilla misse :(♥... Jaja, men idag ska jag fota en massa,...

Av Alva - 30 april 2012 19:42


  Liam Hör Harry först av alla, Han säger: hey! Something is wrong whit Harry! Då Springer alla dit, Niall Säger: Det är ett ormbett! Då tänker sofie: Just det! Jag hade med mig en medesin till Ormbett! Då Springer Jag och Hämtar det, Och sätter...

Av Alva - 30 april 2012 11:18


Hej, Har suttit och skrivit Min Novell, men sen försvann Bloggplatsen Fliken, Så Skriver den ikväll Eller imorgon!:) Men idag ska jag inte göra så Mycket, Några ska komma på middag, och jag ska ha sovkompis!<3 men ha en Bra Valborg Alla! Pus...

Av Alva - 29 april 2012 20:21


Hej! Hinner Inte Skriva Min Novell Idag, För jag är inte på Topp! Men nu ska ni få en Bild Innan jag ska gå!:) Kamera: Olympus SP-610UZ Motiv: Vatten   ...

Av Alva - 29 april 2012 18:34


Hej, kom nyss hem från Haparanda, Var där med Emilia!^^ Nu ska jag vara med Josse och Tilda!<3 Bilder kommer imorgon, Men nu måste jag fixa några bilder. Puss&Kram!     (Arkivbild) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards